باربری در شهرک غرب ، اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب اثاث کشی در شهرک و اتوبار شهرک غرب اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب ، اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب اثاث کشی در شهرک و اتوبار شهرک غرب اتوبار در شهرک غرب

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه با توجه به نوع مکان با هم متفاوت است. اگر شما منزل خود را جا به جا می کنید باید یک سری اصول و قواعد ار رعایت کنید ولی اگر اسباب کشی  شما متعلق به محل کار و یا رستوران و … است نوع اسباب کشی متفاوت است. اما در همه نوع اسباب کشی، مهمترین نگرانی همه افراد آسیب دیدن اسباب است. 


خدمات اسباب کشی

در هر اسباب کشی مراحلی وجود دارد که باید تمامی این مراحل به خوبی انجام شود تا کوچکترین آسیبی به اسباب وارد نشود.

در یک اسباب کشی باید مسافت حمل اسباب مورد توجه قرار گیرد. اگر جا به جایی شما در مسافت کمی انجام می شود نوع خدماتی که برای این اسباب کشی نیاز دارید بسیار متفاوت تر از زمانی است که شما مسافت طولانی مثلا بین دو شهر را جا به جا می شوید.


بسته بندی اسباب

در هر مدل از اسباب کشی، اولین نکته و مرحله، بسته بندی اسباب است. شما می توانید اسباب را خودتان بسته بندی کنید اما باید اصول بسته بندی هر اسباب یا اثاثیه را بدانید. مثلا زمانی که شما مواد غذایی را بسته بندی می کنید باید بدانید که چه اصولی را باید رعایت کنید. برخی از مواد غذایی وقتی به مدت طولانی خارج از یخچال بمانند خراب می شوند.

در ابتدای بسته بندی اثاثیه باید تفکیک وسایل را انجام بدهید. اسباب شکستنی را در یکجا و با توجه به رعایت اصول بسته بندی آنها جداگانه بسته بندی شوند و ..

این را باید بدانید که اسباب بزرگتر هم نیاز به بسته بندی دارند. مثلا یخچال و یا مبل برای اینکه در بین حمل اثاثیه آسیب نبیند باید بسته بندی مخصوص خود را داشته باشند.


انتخاب ماشین اسباب کشی

یکی دیگر از مسائلی که در حمل اثاثیه و اسباب کشی بسیار مهم است انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه است. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه اسباب شما باشد. استفاده از ماشین کوچکتر شما را در خطر آسیب دیدن اثاثیه تان می گذارد و شاید لازم باشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید. برعکس این موضوع هم وجود دارد در صورتی که ماشین حمل اثاثیه بزرگتر از میزان اسباب و و سایل شما باشد هم هزینه شما را افزایش می دهد و هم ممکن است اسباب شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند. پس باید با توجه به میزان اسباب خود ماشین باربری را انتخاب کنید.


حمل اثاثیه به داخل ماشین

بیشترین آسیب اسباب دراین بخش اتفاق می افتد. شما باید بدانید که هر وسیله را چگونه باید جا به جا کرد. هر وسیله ای برای انتقال و پایین آوردن از پله و آسانسور نیاز به اصولی دارد که باید رعایت شود.

بهتر است ابتدا اسباب بزرگتر را وارد ماشین کنید و اسباب کوچک غیر شکستنی را بین اسباب بزرگتر قرار دهید. این نوع چیدمان اسباب در ماشین به شما کمک می کند تا میزان بیشتری از اسباب را در یک ماشین جا دهید. علاوه بر این پر شدن و نداشتن فضای خالی بین اسباب باعث می شود تا احتمال ضربه دیدن آنها به هنگام حمل و نقل نیز کاهش پیدا کند. البته این چیدمان نباید به گونه ای باشد که اسباب به هم فشار بیاورند و باعث آسیب دیدن شوند. همکاران ما در ایزی پک بهترین اصول برای چیدمان اسباب به داخل ماشین را می دانند و تنها کافی است شما به ما اعتماد کنید و مطمئن باشید که با رعایت اصول چیدمان از سمت کارنشاسان ما هیچ گونه آسیبی به اسباب شما به هنگام حمل و نقل وارد نخواهد شد.


حمل اثاثیه

بعد از اینکه چیدمان اسباب در ماشین به اتمام رسید باید از محکم بودن جای اسباب مطمئن شد. بعد از اینکه مطمئن شدید اسباب از جای خود تکان نمی خورد می توانید اثاثیه خود را حمل کنید. راننده ماشین باید با توجه به اینکه بار او چیست سرعت خود را تنظیم کند. مطمئنا هنگامی که ماشین دارای بار شکستنی است باید با سرعت کمتری حرکت کندو به تمامی دست انداز ها توجه کافی داشته باشد.

رانندگان ما همیشه جانب احتیاط را رعایت میکنند و حداکثر سرعت برای هر نوع بار را می دانند و رعایت می کنند.


حمل اثاثیه به داخل خانه

بعد از اینکه به محل مورد نظر رسیدید باید اسباب را به داخل خانه ببرید. بهترین زمان برای نظافت محل جدید قبل از ورود اسباب به منزل است. بهتر است قبل از جا به جایی محل جدید را تمیز کنید زیرا هنگامی که اسباب وارد منزل جدید می شود آنجا را شلوغ می کند و نظافت را سخت می کند. در عین حال اگر منزل تمیز باشد می توان بسیاری از وسایل را همان روز چید و فقط وسایل کوچک و داخل کمد و کابینت را برای بعد گذاشت. اگر به هنگام بسته بندی به تفکیک بسته بندی را انجام داده باشید و برای هر جعبه یا بسته اطلاعات کافی نوشته باشید به راحتی می توانید چیدمان منزل جدید را انجام دهید. برای ابتدای کار بهتر است اول مکان اسباب بزرگتر را مشخص کنید در آن صورت اسباب کوچکتر به خودی خود جایشان مشخص می شود. بعضی از وسایل برقی بعد از جا بهجایی نباید تا چند ساعت روشن شوند و به برق زده شوند (مانند یخچال) حتما حواستان به این موارد باشد.

بسته بندی حرفه ای لوازم منزل

فروش و ارسال لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی : فروش و ارسال لوازم بسته بندی حرفه ای، با کیفیت عالی جهت اسباب کشی. کارتن، چسب، ماژیک، کارتنهای رگال دارد، فون، نایلون حبابدار، ماژیک، کارتن ویژه لباس و غیره.

لوازم بسته بندی حرفه ای

بسته بندی مناسب یکی از مواردی است که باعث میشود اسباب کشی سریعتر و با آرامش بیشتری همراه باشد و در این میان استفاده از وسائل باکیفیت بسته بندی یکی از اولویتهای اسباب کشی است. یکی از خدمات اتوبار تکبار ارسال تجهیزات بسته بندی با کیفیت عالی و هزینه مناسب به کلیه مناطق تهران میباشد. در صورت تمایل شما میتوانید از طریق شماره تلفن های شرکت نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

بسته های حمل رختواب

رختخواب ها معمولا حجیم، سنگین و در اصطلاح بدبار هستند و در موارد زیادی اتفاق افتاده است که پس از باربری از حالت اصلی خود خارج شده و دفرمه میشوند. استفاده از بسته های حمل رختخواب تنها راه جلوگیری از این شرایط میباشد.

کارتن های محکم و بادوام

بسته بندی بدون داشتن کارتنهای مناسب عملا غیر ممکن است. وسایل و خرده ریزهای زیادی در یک اسباب کشی به کارتن نیاز دارند. استفاده از کارتنهای با کیفیت اتوبار تکبار پیشنهاد ما به شما است. هر چقدر هم که در بسته مهارت داشته باشیم نیاز به کارتنهای مقاوم مسئله انکار ناپذیری است.

کارتن های رگال دار

اگر نگران لباسهای گران قیمت خود هستید اتوبار تکبار کارتنهای رگال دار را به شما پیشنهاد میکند. برخی از البسه نظیر لباسهای مجلسی و کت و شلوار در هنگام باربری نیاز به توجه بیشتری دارند. کارتن های رگال دار بهترین وسیله برای جابجایی لباسها هستند که مانند یک کمد لباس میتوانند تا 2 دست از این لباسها را در خود جای دهند.

چسب پهن

حتما از چسب های پهن برای بستن درب کارتنها استفاده کنید تا از باز شدن درب و سقوط وسائل داخل آن در هنگام باربری جلوگیری کنید. این کار باعث آسایش و سهولت بیشتر در حمل و نقل و جلوگیری از آسیبهای احتمالی خواهد شد

ماژیک

بسیار خوب است که در خانه جدید بدانید که داخل هر کدام از بسته ها چه چیزی وجود دارد. از آنجایی که اکثر کارتنها شبیه هم هستند و سردرگمی در شناسایی وسائل باعث خستگی و طولانی شدن چیدمان جدید میشود نوشتن محتوی هر بسته بر روی آن روشی خوب برای یک جابجایی مناسب است.

فروش سایر لوازم و بسته های حمل و نقل

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه بسته بندی و تجهیزات با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.