باربری در شهرک غرب ، اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب اثاث کشی در شهرک و اتوبار شهرک غرب اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب ، اتوبار در شهرک غرب

باربری در شهرک غرب اثاث کشی در شهرک و اتوبار شهرک غرب اتوبار در شهرک غرب

وضعیت بچه ها بعد از اسباب کشی

کمک به بچه ها برای کنار آمدن با خانه و محیط جدید

با وجود کمک از باربری ها (اتوبار)، باز هم اسباب کشی برای همه ی ما دشوار است، حتی برای کودکان سخت تر است. این کاملا عادی است که بچه ها احساس می کنند که در زمان - اسباب کشی هیچ کنترلی روی کارها ندارند و هرگز نقشی در تصمیم گیری برای اسباب کشی نداشتند. بنابراین برای اینکه بچه ها احساس کنند در این رویداد بزرگ نقش دارند و بتوانند آسانتر این تغییرات را قبول کنند سعی کنید که نکات و راههای زیر را در نظر بگیرید.  1- چگونه به بچه ها از اسباب کشی بگوئیم؟

هنگامی که حرف از اسباب کشی زده می شود,کودکان کوچک اغلب احساس ترس و عدم اطمینان می کنند و بچه های بزرگتر , احساس ترس از ترک دوستان , معلمان و آشنا نبودن با مدرسه جدید را دارند . برای هر دو کودک و بچه های بزرگتر کارهایی است که با انجام دادن آنها شما می توانید دلیل اسباب کشی را برای آنها شرح دهید و به آنها کمک کنید تا بدانند چرا این تغییرات برای کل خانواده مناسب است.

2- چگونه بچه ها را درگیر اسباب کشی کنیم؟

درگیر کردن بچه ها با اسباب کشی بهترین راه است تا آنها احساس مهم بودن کنند  و به این باور برسند که آنها نیز نقش مهمی در روند جابه جایی دارند.شما می توانید با راهنمایی هایی در مورد برقراری ارتباط با دوستان , خداحافظی با مکان های قدیمی و پیشنهاداتی در مورد اینکه چگونه شرایط جدید را بپذیرند به آنها کمک کنید.

3- چگونه به بچه ها در جمع کردن وسایل اتاقشان کمک کنیم؟

معمولا ترک خانه ای که در آن بزرگ شده اند , سخت ترین کاری است که کودکان هنگام اسباب کشی می توانند با آن کنار بیایند . برای آسان تر کردن این تغییرات ,بدون توجه به سن آنها, در جمع کردن وسایل اتاقشان از آنها کمک گرفته و نظر خواهی کنید اینکه چه چیزی هایی را با خود به خانه ی جدید ببرند و چه چیز هایی را نه. به فروشگاه رفته و از آنها بخواهید برای طراحی و چیدمان اتاق جدیدشان خرید کنند تا احساس بهتری در مورد اسباب کشی داشته باشند.

4- نکاتی در مورد سفر به خانه ی جدید :

برخلاف زمان تعطیلات , اسباب کشی یک مجموعه کاملا متفاوت از مشکلات و مسائل را که شما باید به عنوان پدر و مادر با آن مقابله کنید را به ارمغان می آورد. مانند رفتن به تعطیلات ,باید برنامه ریزی کرده و وسایل خود را جمع کنید و از باربری   (اتوبار)مطمن و حرفه ای کمک بگیریم . شما باید نحوه ی تعامل خانواده برای برنامه ریزی  و یافتن بهترین راه برای سفر به خانه ی جدید را بیابید.

5- چگونگی کمک به مستقر شدن بچه ها در خانه ی جدید؟

بعد از اتمام کامل بسته بندی اثاثیه و جا به جایی , کودکان باید در فضای جدید قرار بگیرند. برای هر دو کودک جوان و نوجوان , کنار آمدن با فضای جدید سخت ترین کار می باشد. خداحافظی کردن با دوستان قدیمی سخت است , در حالیکه معمولا آنها برای رفتن به خانه و محله جدید هیجان زده اند , بچه ها اغلب برای مدتی احساس می کنند که گم شده اند و معلوم نیست که زندگی جدیدشان چطور مانند قبل شود. اما راههایی برای کمک به آنها در کنترل تغییرات جدید وجود دارد تا آنها به خانه ی جدید احساس بهتری داشته باشند.

6- چگونه یک مدرسه خوب پیدا کنیم؟

در موقع اسباب کشی , مدرسه یکی از مشکلات مهم است. پیدا کردن یک مدرسه خوب برای فرزند شما ,مدرسه ای که همه ی خواسته های او را داشته باشد , می تواند یک چالش باشد با تحقیق و پرس و جو از همسایگان و مدارس محله جدید خود, با کمک فرزندتان بهترین را انتخاب کنید.

7- چگونه به بچه ها کمک کنیم تا به مدرسه جدید احساس خوبی داشته باشند؟

رفتن به مدرسه جدید معمولا سخت ترین قسمت بعد از جا به جایی برای بچه ها است. تعویض مدارس به معنای پیدا کردن و شناخت دوستان جدید و نحو ی معاشرت با آنهاست. به خصوص برای دبیران و نوجوانان بسیار دشوار است. بنابراین ,برای کمک به آنها برای رفتن به مدرسه جدید، این نکات و پیشنهادات را بررسی کنید از جمله نحوه ی معرفی آنها به مدرسه جدید و کنار آمدن با آن.

8- کنار آمدن با محله ی جدید

بعد از اسباب کشی و اینکه بچه ها در فضای جدید خانه احساس راحتی کردند, گام بعدی این است که به آنها کمک کنید تا با محله جدید کنار بیایند. اگر چه بچه ها سازگار هستند و در نهایت دوستان جدید پیدا می کنند و به شرایط و محیط جدید خو می گیرند